Obiektywy Viltrox z serii EPIC 35/50/75mm T2.0 1.33X to pełnoklatkowe obiektywy Anamorficzne zaprojektowane do kamer filmowych z mocowaniem PL.
Seria Viltrox EPIC cechuję się imponującą ekspresją obrazu, reprodukcją czystych kolorów w stylu retro, stałym współczynnikiem ściśnięcia 1,33x, stałą jasnością, stałą wydajnością optyczną i „zerowym” efektem oddychania.
Pełnoklatkowe anamorficzne obiektywy kinowe.
Obiektywy kinowe z serii Epic charakteryzują się wyjątkowym wyglądem, korpusem w kolorze jasnego księżyca oraz pierścieniem w kolorze grafitowego złota. Cała seria obiektywów zachowuje zdumiewająco spójną charakterystykę , która jest stworzona do tworzenia filmów.
Imponująca ekspresja
Obiektywy Viltrox z serii Epic charakteryzują się doskonałą konstrukcją optyczną, obejmującą pełnoklatkowe kamery kinowe. Może uzyskać żywy i delikatny obraz od środka do krawędzi kadru.
Pełnoklatkowe anamorficzne szerokoekranowe obiektywy kinowe
Rozmiar, średnica, położenie pierścienia ostrości i pierścienia przysłony obiektywów z serii Epic są takie same i nie ma potrzeby wielokrotnej regulacji obiektywu. Standardowa podziałka M0.8, przednia część obiektywu jest wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną 95 mm.
Reprodukcja czystych kolorów w stylu retro. Stworzeone dla przemysłu filmowego
Delikatny i miękki obraz, prezentujący urok retro, przyjemny wyraz kolorytu skóry, prezentujące fakturę zupełnie odmienną od normalnych obiektywów.
Stały współczynnik ściśnięcia 1,33X
Stały współczynnik ściśnięcia 1,33X, udoskonalona konstrukcja optyczna, w całym zakresie ostrości.
Znikomy efekt oddychania
Obiektywy z serii Epic skutecznie redukują zmianę kąta widzenia podczas ustawiania ostrości, a efekt oddychania jest ledwo zauważalny podczas regulacji ostrości.
Miękki i naturalny bokeh
Konstrukcja o stałej przysłonie T2.0 i z wieloma listkami przysłony. Piękny efekt bokeh, a przejścia tonalne są płynne i naturalne, kremowe, zarówno w obszarze ostrości, jak i poza nim.
Filmowy efekt panoramiczny 2.35:1
Obiektywy z serii Epic zostały zaprojektowane z wykorzystaniem unikalnej zasady zniekształceń optycznych, która pozwala bezpośrednio nagrywać filmy szerokoekranowe o proporcjach 2.35:1 i tworzyć obrazy w szerokim formacie bez konieczności przycinania.
Szersze pole widzenia, łatwe kręcenie filmów
Czerwony obszar to rozszerzony obszar przy użyciu obiektywów z serii Epic.
Spójna wydajność optyczna
Obiektywy dzielą ze sobą ten sam charakter optyczny, ułożenie pierścieni przysłony i ostrości oraz środek ciężkości. Przy zmianie nie ma więc potrzeby zmiany ustawień.
Ochronna walizka na obiektywy
Specjalny futerał ochronny do obiektywów z serii Epic, mocny i odporny na nacisk. Jest łatwy do przenoszenia, gdy wychodzisz, aby filmować i pozwala lepiej chronić obiektywy w czasie transportu.
Arkusz danych
Szczegółowe informacje
Brak opinii.